برگزاری جلسه مجمع عمومی هیات شطرنج استان اصفهان

سمینار و گردهمائی

زمان: سه شنبه دهم خردادماه 1390

مکان:

مجمع عمومی هیات شطرنج استان اصفهان امروز دهم خرداد 90 از ساعت 9.30 صبح با حضور ریاست فدراسیون و نایب رئیس فدراسیون جهانی شطرنج مهندس محمد جعفر کامبوزیا - مدیر کل تربیت بدنی استان دکتر رشید خدابخش - معاون توسعه ورزش اداره کل آقای ملائی - دبیر فدراسیون شطرنج هادی کریمی - رئیس هیات استان حسین گلشنی - کامران ارباب زاده - قدرت ا... راستی پیشکسوت ماندگار و دوست داشتنی شطرنج استان و کشور - اکثریت اعضای مجمع و تعدادی از اعضای هیات منجمله احمد یزدان دوست پیشکسوت شطرنج و مسئول کمیته انضباطی هیات در اصفهان برگزار شد.

قبل از شروع رسمی جلسه مجمع رئیس هیات ضمن تمجید از آقای راستی به تلاشهای ایشان در چند دهه اخیر برای پیشرفت شطرنج استان - شرکت در مسابقات مکاتبه ای جهان در سالهای دور و کسب ریتینگ مکاتبه ای - کسب قهرمانی دانشجویان در فرانسه - بر عهده داشتن ریاست هیات شطرنج استان و .... پرداخت و  از حضور ایشان در جلسه (با وجود بیماری و مشکلات موجود) سپاسگزاری نمود. سپس ریاست فدراسیون و مدیر کل تربیت بدنی استان هدیه ای را به رسم تجلیل از این پیشکسوت به ایشان اهداء نمودند.

پس از رسمیت یافتن جلسه و نمایش تصویری گزارش عملکرد هیات در سال 89  رئیس هیات شطرنج استان ضمن عرض خیر مقدم به حضار و بویژه ریاست فدراسیون و مدیر کل تربیت بدنی استان به ارائه گزارش فعالیتهای انجام شده در سال 89 پرداخت و از موفقیتهای جامعه شطرنج استان در یکسال گذشته و برنامه ریزیهای انجام شده برای سال 90 و مشکلات و ضعفهای موجود هیات برای ادامه کار گفت و از فدراسیون و اداره کل برای رسیدن به اهداف آینده کمک خواست.

در ادامه دکتر خدابخش مدیر کل تربیت بدنی استان ضمن تاکید بر برنامه محوری تربیت بدنی استان و قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در هیات استان انتقاداتی از برنامه ارائه شده هیات در رابطه با نپرداختن کامل و واضح به میزان نتایج بدست آمده از اهداف مورد نظر پرداخت و گفت درصد پیشرفت در برنامه و ضعف و قوتهای آن باید بوضوح در برنامه ارائه شده مورد مداقه و بررسی قرار گیرد تا راهگشای آینده باشد و بتوان تهدیدها و فرصتها را مورد شناسائی قرار داد.

وی استفاده از منابع موجود - استفاده از خیرین - برنامه محور بودن - توجه به آموزش جهت استفاده بعنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف مورد نظر را اجزائی از استراتژیهای شش گانه در اجرای برنامه ها دانشت و اهداف کلان در استان را ارتقاء سطح سلامتی و شادابی مردم (توسعه همگانی) و سهم بیشتر در اقتدار ملی و افتخارات ( توسعه قهرمانی) اعلام نمود.

میزان استفاده از حمایتهای دولتی و غیر دولتی - تولید برنامه برای اجرای آن و نه فقط برای نوشتن و باور داشتن برنامه توسط مسئولین هیاتها - ایجاد برنامه و چشم انداز 5 ساله و دانستن راه و روش رسیدن به اهداف مورد نظر در برنامه ها - در نظر داشتن صنایع کوچک و خانواده ها بعنوان اسپانسر - پرداخت به زیرساختها - اجرائی کردن اصل 44 در بخش حرفه ای - توجه به اصل سوم قانون اساسی در ورزش همگانی - توجه به محیط پیرامونی و ....  قسمتهای دیگری از تاکیدات مدیر کل تربیت بدنی بعنوان ارکان اصلی برنامه و اجرای آن بود.  

وی در پایان با اعلام اینکه همه ما باید در ورزش قهرمانی منش پهلوانی را در نظر داشته و از هر ابزاری برای رسیدن به قهرمانی و کسب برد استفاده ننمائیم -  ویژگیهائی که هیاتها باید به ان توجه ویژه ای داشته باشند را ویژگیهای عملیاتی ( نفوذ به اهداف پیش رو) - ویژگیهای ساختاری ( برنامه ریزی) - فرایند اجرا و تمرکز بر آن بر شمرد و گفت : ورزش استان باید به یک مزیت رقابتی نسبت به رقباء دست یابد. وی در پایان سرعت در یادگیری نسبت به رقبا- موثر بودن این یادگیری و توزیع مناسب و مطلوب اطلاعات را از اهم موارد در  مدیریت دانش دانست و بار دیگر ضمن تبریک به جامعه شطرنج استان برای کسب موفقیتهای یک سال اخیر برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

سپس آقای ملائی  معاونت جدید توسعه ورزش اداره کل در سخنان کوتاهی گفت : ما در اداره کل نقاط مشترک ویژه ای با هیات شطرنج و شطرنجبازان داریم و اهم این نقاط مشترک اول در رابطه با داشتن استراتژی برای انجام کارها و حرکات است و دومین نقطه اشتراک مهم این است که هر دو اعتقاد داریم که ابتدا باید فکر کرد و پس از تفکر اقدام به انجام حرکت یا کار و این نکته بسیار مهمی است . وی تاکید کرد همانطور که یک بازیکن حرفه ای شطرنج برای انجام حرکات خود در هر حرکت حداقل 20 حرکت را باید پیش بینی نماید در تدوین و اجرای برنامه نیز باید همینگونه عمل نمود و همه اینها از نکات اشتراک ماست.

ایشان ضمن اعلام اینکه من اطلاعات چندانی د رابطه با شطرنج نداشتم اما با مراجعه به سایت هیات و مطالعه قسمتهائی از مقالات این سایت اطلاعات بسیاری از جمله اینکه شطرنج بیش از 1500 سال قدمت دارد و شاید به جرات می توان گفت که این رشته یکی از قدیمی ترین رشته های ورزشی جهان است - روشهای متعددی برای بازی شطرنج وجود دارد و ...  در رابطه با این رشته دریافت نمودم  از سایت به روز و آرشیو خوب آن تشکر نمود.

در ادامه جلسه مهندس کامبوزیا رئیس مجمع به ایراد سخن پرداخت . ایشان ابتدا از حاضرین درخواست نمود تا سوالات خود را اعلام تا به انان پاسخ داده شود که در این رابطه سوالاتی در مورد نحوه انتخاب مربیان به مسابقات خارج از کشور - ایجاد انگیزه برای باشگاههای خصوصی برای ادامه کار - چگونگی داشتن برنامه در حالی که بودجه و اعتبارات آن بعنوان ابزاری مهم مشخص نیست - پاسخ به مکاتبات باشگاهها توسط فدراسیون و ترغیب و ایجاد انگیزه و انجام حمایتهای لازم از آنان - چگونگی گرفتن ریتینگ برای مربیان بویژه در شهرستانهای محروم و دور افتاده -  عدم اختصاص اعتبارات مالی در چند سال گذشته به هیاتهای شهرستانها  از سوی جمعی از شرکت کنندگان مطرح گردید.

مهندس کامبوزیا در رابطه با نحوه اعزام مربیان اعلام نمود که اختیارات لازم در این مورد بدلیل پاسخگوئی مستقیم در رابطه با نتایج تیمهای اعزامی برعهده مسئولین فنی تیم ملی بوده و بنابراین آنان نفرات  خود را با ازادی انتخاب می نمایند .

وی ایجاد انگیزه برای باشگاهها را مهم دانشت و از دبیر فدراسیون درخواست نمود که کتبا از باشگاههائی  که بازیکنانشان عنوانهای بین المللی بدست می آورند  را مورد تقدیر قرار دهد.

ایشان در رابطه با مشخص نبودن اعتبارات سالیانه هیاتها و تهیه برنامه اعلام نمود که این مشکلی است که وجود دارد و هنر مسئولین هیاتها و برنامه نویسان و مجریان برنامه ها در همین است که اهداف خود را مشخص نموده سپس با توجه به ابزار و امکاناتی که در اختیارشان قرار می گیرد نحوه اجرای برنامه و روش رسیدن به اهداف خود را در صورت لزوم تغییر دهند . تا این مشکل وجود دارد چاره دیگری نیز نمی توان تصور نمود.

(پاسخ به مکاتبات باشگاهها از موارد دیگر بود که در سخنان رئیس فدراسیون پاسخی داده نشد ولی پس از جلسه دبیر فدراسیون گفت : روال این است که باشگاهها ابتدا با هیاتهای استان مکاتبه نموده و در صورت لزوم هیاتها موارد مورد نیاز را به فدراسیون اعلام و پیگیری نمایند. در صورتی که باشگاهها مکاتبات مستقیم با فدراسیون داشته باشند در نهایت موارد به هیات استان مربوطه جهت اقدام و پیگیری منعکس خواهد شد. )

رئیس فدراسیون  در رابطه با شهرستانها و نحوه گرفتن ریتینگ برای مربیان تاکید نمود که در طول سال چندین مسابقه ریتینگ گیری در کشور برگزار می شود که بجز جداول بسته که طبعا بدلیل هزینه های زیاد آن ورودیه های نسبتا بالائی در نظر گرفته می شود بقیه بصورت اوپن بوده و با ورودیه های بسیار کمی می توان در این جداول شرکت و معمولا در 2 جدول اوپن براحتی حداقل کف ریتینگ یعنی 1200 بدست می آید. اما لازمه آن فعال بودن مربیان می باشد که ما اعتقاد داریم در شطرنج بر خلاف رشته های دیگر یک مربی باید حتما ابتدا بازیکن باشد تا بتواند اطلاعات و تجربیات خود را بعدا به شاگردانش بخوبی انتقال دهد.

ایشان بر سالم برگزار شدن مسابقات و مطابقت انها با مقررات فیده تاکید کرد.

نایب رئیس فیده در بخش دیگری از پاسخ به سوالات در رابطه با تخصیص کمکهای مالی به شهرستانها گفت متاسفانه در حال حاضر 3 ماه از سال گذشته و هنوز اعتبارات نا مشخص بوده و چیزی داده نشده تا بتوان آن را تقسیم نمود. رئیس مجمع  کمکهای مالی فدراسیون به صورت مالی به هیاتها را بدلیل اینکه مستقیما صرف امور عادی هیاتها  شده و  نتیجتا همیشه با کمبود تجهیزات و ابزار کار مواجه خواهند بود رد کرد و گفت بیشترین قسمت کمکهای فدراسیون به هیاتها بصورت تجهیزات مانند ساعت و صفحه و مهره خواهد بود و این سیاست در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

مهندس کامبوزیا در ادامه ضمن برشمردن مسائل و مشکلات موجود و تبریک به مجموعه هیات شطرنج استان – باشگاهها را بعنوان بازوان هیاتها برشمرد .

ایشان با تاکید بر اینکه اصفهان دارای پتانسیل زیادی در رابطه با شطرنج می باشد گفت تعداد ریتینگ داران در اصفهان بسیار کم است و باید ترتیبی اتخاذ گردد تا این تعداد بصورت سالم افزایش یابد تا زمانی که بازیکنان به پایان راه بازیکنی خود می رسند بتوانند بعنوان مربی نیز فعالیت نمایند.

ایشان در ادامه گفت ائین نامه باشگاهها و مدارس شطرنج مصوبه مجمع عمومی فدراسیون شطرنج به سازمان ارسال و به تصویب سازمان نیز رسیده و در حال ابلاغ به استانها و ادارات کل تربیت بدنی جهت اجراء می باشد.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود گفت هیچگاه حاضر به فدا نمودن اخلاق برای شطرنج نبوده و نیستم و با تخلفات و مسائل اخلاقی بشدت برخورد خواهیم نمود. اخلاق قبل از هر چیز برای ما مهم است.

ایشان گفت در مکانهای شطرنجی باید مسائل اخلاقی و نوع سخن گفتن بنحوی باشد که خانواده ها با تمایل و رقبت بچه هایشان را به آنها بسپارند و نقطه سیاهی در این رابطه وجود نداشته باشد.

ایشان در پایان  موفقیتهای بیشتر برای شطرنج استان اصفهان در سال 90  را آرزو نمود.

در ادامه جلسه 3 نفر اعضای جدید هیات رئیسه هیات شطرنج استان اصفهان به اسامی : خانم نسرین رشیدی و آقایان : علی شجاعی و دانش دادگر به مجمع معرفی و عضویت انان در هیات رئیسه مورد تایید حاضرین قرار گرفت.

لازم به ذکر است که قبل از آغاز جلسه  برنامه و تقویم سال 90  و عملکرد هیات در سال گذشته بصورت مکتوب جهت مطالعه و تصویب به اعضای مجمع تقدیم شد .  

در ساعت 12 جلسه مجمع به اتمام رسید.

گزارش سایت اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان از جلسه مجمع عمومی امروز

مجمع عمومی سالیانه هیات شطرنج استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری ورزش اصفهان،مجمع عمومی سالیانه هیات شطرنج استان اصفهان صبح امروز با حضور محمدجعفر کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج، دکتر خدابخش مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان،افشین ملایی معاونت ورزش اداره کل،حسین گلشنی رئیس هیات شطرنج استان اصفهان برگزار شد.
خدابخش مدیر کل تربیت بدنی استان اصفهان در این مجمع با ابراز خرسندی از حضور رئیس فدراسیون شطرنج در اصفهان و تجلیل از قدرت الله راستی پیشکسوت این رشته در اصفهان اظهار داشت: راستی خدمات فراوان و شایسته ای به شطرنج اصفهان نموده است.
تجلیل از این پیشکسوتان می تواند تشکر کوچکی از سال ها زحمت آنها باشد.

وی در ادامه گفت: انجام هر کاری بدون برنامه دشوار است این مساله ما را از هدف دور می کند. بنابراین در هیات ها هم باید با برنامه پیش رفت خدابخش گفت: ارزیابی زمانی ارزش دارد که از قبل هدف تعیین شده باشد، نگاه ما باید نگاه برنامه محور باشد تا سریع تر به اهدف تعیین شده برسیم.
مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان در ادامه به سند راهبردی ورزش استان اشاره کرد و اظهار داشت: این سند پس از 15 هزارنفر ساعت کار تهیه و تنظیم شد. تدوین چنین برنامه وسیعی در کشور بی نظیر است و انتظار داریم هیات ها هم هر یک چنین برنامه هایی تدوین کنند.
خدابخش گفت: ما در تدوین این برنامه، اصل سوم و 44 قانون اساسی را در نظر گرفته ایم و نقاط قوت و ضعف را پیش بینی نمودیم.
وی تاکید کرد: سال 88 سال طلایی تربیت بدنی بود چرا که بودجه ای بالغ بر 13 میلیارد و 500 میلیون تومان به ما اختصاص یافت. در این میان تنها 8 میلیون تومان به هیات شطرنج داده شد اما در سال گذشته دو میلیارد تومان ما بودجه داشتیم که توانستیم 27 میلیون در اختیار هیات شطرنج استان قرار دهیم و این نشان دهنده این است که اداره کل تربیت بدنی استان حمایت همه جانبه ای از هیات های خود دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به پتانسیلی که در اصفهان وجود دارد با برنامه ریزی مناسب هیات شطرنج می تواند به سمت و سوی موفقیت گام بردارد.
در ادامه این جلسه محمد جعفر کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج ادامه داد: به اصفهانی ها تبریک می گویم، حضور خدابخش و ملایی در رأس ورزش این استان فرصت مغتنی برای پیشرفت ورزش است چرا که آنها از مدیران با دانش تربیت بدنی در کشور هستند.
وی افزود: به گلشنی رئیس هیات نیز تبریک می گویم چرا که هیات شطرنج استان اصفهان یکی از ضعیف ترین هیات ها در سطح کشور بود اما با آمدن گلشنی ارتقاء چشمگیری در جایگاه این هیات بوجود آمد.

کامبوزیا در ادامه به کمبود بودجه اشاره کرد و گفت: این نمی تواند توجیهی برای کار نکردن باشد. باید با برنامه ریزی اصولی و صحیح این مشکل را حل کرد تا بتوان فعالیت ها را به بهترین شکل ادامه داد.
رئیس فدراسیون شطرنج گفت: ما امسال بودجه را به صورت نقدی به هیات ها نداده ایم. برای آنها صفحه، مهره و ساعت خریداری کردیم و نزدیک به 300 میلبون تومان هزینه کردیم که این اعتبار ازطریق سازمان نبود.
وی اضافه کرد: شطرنج یک ورزش فرهنگی است. ما در این ورزش اخلاق را فدا نمی کنیم. فدراسیون باید زمینه را طوری باید فراهم کرد که خانواده ها رغبت کنند فرزندان خود را به باشگاهها بفرستند چون باشگاهها بازوان هیات ها به شمار می روند.
کامبوزیا گفت: برگزاری مسابقات هزینه بر است، اما ما اولویت اصلی خود را به بحث آموزش معطوف کردیم چرا که هزینه کردن در آموزش مفید خواهد بود.
رئیس فدراسیون شطرنچ در پایان گفت: اصفهان ظرفیت خوبی دارد اما متاسفانه رتینگ مناسبی در سطح کشور ندارد بنابراین بازیکنان باید رتینگ بگیرند تا در زمان کنار گذاشتن شطرنج برای مربیگری مانعی نداشته باشند.
در ادامه این نشست حسین گلشنی رئیس هات شطرنج استان اصفهان در گزارشی عملکرد این هیات در سال 89 را شرح داد و برنامه های این هیات برای سال 90 را برشمرد./انتهای پیام107/

 نقل از سایت اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان

حامیان


قهرمانان
  • قهرمانان جهانی - اسیائی و کشوری
    قهرمانان جهانی - اسیائی و کشوری

  • استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه
    استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه
    قهرمان لیگ برتر باشگاهای کشوربه همراه تیم سایپا وکسب مقام اول (میز3) در سال 1398
    کسب عنوان برترین بازیکن جوان آسیا از سوی فدراسیون شطرنج آسیا (2016)
    شرکت در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور وراه یابی به فینال مسابقات در سال 1396
    نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاهای کشوربه همراه تیم ذوب آهن وکسب مقام اول (میز1) در سال 1395
    کسب اخرین نورم استاد بزرگی در مسابقات المپیادجهانی به همراه تیم ملی بزرگسالان
    کسب مقام سوم قهرمانی جهان در رده سنی زیر 18 سال -2016
    کسب مدال طلای تیمی قهرمانی جهان در المپیاد زیر 16 سال 2015 - مغولستان
    کسب عنوان قهرمانی اسیا در رده سنی زیر 16 سال - 2015(کره جنوبی)
    کسب مقام دوم مشترک اوپن گرجستان 2015
    کسب اولین نورم استادبزرگی در تیرماه 94 (بلغارستان)
    کسب عنوان استادی بین المللی در فروردین 94(تایلند)
    کسب عنوان سومی تیمی مسابقات المپیاد جهانی 2014 مجارستان
    قهرمان اسیا در رده سنی زیر 16 سال -2014- هند
    کسب مدال تیمی مسابقا بین المللی قونیه ترکیه 2014
    کسب مدال برنز تیمی مسابقا بین المللی قونیه ترکیه 2013
    مقام دومی قهرمانی اسیا - رده سنی زیر 14 سال - ایران 2013
    مقام دوم تيمي و كسب مدال نقره ميز 5 در المپياد جهاني زير 16 سال (تركيه - 2012)
    مقام اول تیمی مسابقات قونیه - ترکیه 2012
    قهرمان اسیا در رده سنی زیر 14 سال سريلانكا و کسب مدال تیمی زیر 14 سال
    کسب مدال نقره تیمی سریع زیر 14 سال سریلانکا 2012
    مقام چهارم (مشترک با سوم ) جهان زیر 12 سال برزیل 2011
    قهرمان اسيا زير 12 سال فیلیپین 2011
    مقام ششم جهان زیر 12 سال 2010 یونان
    مقام هفتم جهان زیر 10 سال ترکیه 2009
    قهرمان اسيا زیر 10 سال 2009 هند و همچنین طلای تیمی زیر 10 سال
    مقام اول كشور در رده سني زير 12 سال
    مقام چهارم مسابقات زیر 14 سال قهرمانی جهان 2011
    قهرمان کشوردر سال 90-1389
    کسب مدال طلای asean ویتنام 2009 و اخذ عنوان استادی فیده
    کسب مدال تیمی زیر 10 سال - ویتنام 2008

  • استاد بین المللی  نیما جوانبخت
    استاد بین المللی نیما جوانبخت
    کسب مقام سوم اسیا در رده سنی زیر 20 سال - 2015 قرقیزستان
    کسب مقام قهرمانی کشور در رده سنی زیر 20 سال - 1394
    کسب مقام دومی مسابقات سریع و چهارمی متعارف قهرمانی اسیا - رده سنی زیر 18 سال -ایران 2013
    كسب مقام دوم تيمي در مسابقات المپياد جهاني زير 16 سال (استانبول 2012)
    مقام چهارم زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام اول اسيا در مسابقات سريع و بليتس زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام دوم تيمي زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام ششم مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی زیر 16 سال 2011
    قهرمان جشنواره سراسری کشور در سال 90
    مدال نقره زیر 16 سال اسیا فیلیپین 2011
    نفر سوم مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 16 سال
    مدال برنز تیمی المپیاد جهانی2011 - مدال طلای انفرادی المپیاد جهانی 2011
    مدال طلای تیمی مسابقات ازاد ترکیه 2011

  • استاد فیده انوشا مهدیان
    استاد فیده انوشا مهدیان
    نائب قهرمان مسابقات برق آسا زون غرب آسیا رده زیر 20 سال 2022 - قرقیزستان
    مقام سوم مسابقات المپیاد جهانی گروه B سال 2022 - هند
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1400 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - کرمانشاه
    مقام سوم مسابقات جوانان آسیا رده زیر 20 سال 2021 - کسب دومین نورم استادی بین المللی - سریلانکا
    قهرمان تیمی(تیم سایپا تهران)مسابقات لیگ برتر کشور 1398 - تهران
    مقام سوم مسابقات نوجوانان جهان رده زیر 16 سال 2019 - هند
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1398 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - رشت
    مقام سوم مسابقات زون 3/1 بانوان آسیا سال 2019 - کسب اولین نورم استادی بین المللی - اردن
    نائب قهرمان تیمی(تیم ذوب آهن اصفهان) لیگ برتر کشور 1397 - تهران
    قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1397 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - گرگان
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 16 سال 1397 - قزوین
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1397 - زنجان
    مقام سوم تیمی مسابقات المپیاد جهانی شطرنج رده زیر 16 سال 2018 - هند
    قهرمان میز بانوان(تیم ذوب آهن اصفهان)مسابقات لیگ برتر کشور 1396 - رشت
    نائب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1396 - گرگان
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 16 سال 1396 - ساری
    نائب قهرمان مسابقات قهرمانی سریع آسیا رده زیر 20 سال 1396 - شیراز
    نائب قهرمان تیمی(تیم ذوب آهن اصفهان)مسابقات لیگ برتر کشور 1395 - تهران
    نایب قهرمان مراحل اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 14 سال 1395 - سمنان
    نایب قهرمان مرحله اول مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1395 - یزد
    مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 14 سال 1394 - قزوین
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1394 - ماهشهر
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 12 سال 1393 - ساری
    مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 12 سال 1392 - قزوین

  • هستی خسروی
    هستی خسروی
    مقام دوم رده سنی زیر 10 سال1396
    کسب عنوان سومی قهرمانی جهان در رده سنی زیر 8 سال -216
    قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال دختران - 1394
    نایب قهرمان رده سنی زیر 6 سال جشنواره کشور - 1392

  • محمد صادق نادری
    محمد صادق نادری
    قهرمان مسابقات اماتوزی اسیا- اصفهان 2016
    نایب قهرمان رده سنی زیر 14 سال پسران - 1394

  • محسن ترکان
    محسن ترکان
    نایب قهرمان مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • امیرحسین بادکوبی
    امیرحسین بادکوبی
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 14 سال کشور در سال 1391
    كسب مقام اول اوپن زنده ياد دكتر نوابي (كرمان -1391)
    نایب قهرمان مسابقات زیر 20 سال کشور در سال 1391
    مقام سوم در رده سنی زیر 12 سال در سال 90-1389

  • علیرضا آقائی
    علیرضا آقائی
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 18 سال کشور در سال 1391
    مقام دوم تيمي زير 16 سال اسيا(سريلانكا2012)
    نفر دوم مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 16 سال در سال 90-1389
    تکرار مقام دوم رده سنی زیر 16 سال کشور - سال 91-1390

  • فراز قلعه دار
    فراز قلعه دار
    نايب قهرمان اوپن زنده ياد دكتر نوابي (كرمان - 1391)
    قهرمان کشور در سال 1390 (رده سنی زیر 20سال)

  • استاد فيده پرنيان عباسي
    استاد فيده پرنيان عباسي
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 12 سال کشور در سال 1391
    کسب مقام اول مشترک و عنوان استادي فيده مسابقات اسه ان در مسابقات اسه ان 2012
    مقام دوم قهرمانی کشور در رده زیر 10سال- سال 90-1389

  • رامیلا واگوهیان
    رامیلا واگوهیان
    مقام سوم زیر 18 سال 1396
    کسب مقام سوم بازیهای سریع مدارس اسیا در رده سنی زیر 15 سال دختران - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 20 سال دختران - 1394
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 18 سال - 1393
    مقام سوم قهرمانی کشور - رده سنی زیر 14 سال - 1392
    مقام دوم زیر 8سال کشور در سال 1388

  • اشکان ازلی
    اشکان ازلی
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 16 سال(1392) و راهیابی به مسابقات قهرمانی اسیا(2014)
  • طناز ازلی
    طناز ازلی
    مقام سوم مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1397 و عضویت در تیم ملی کشور
    نائب قهرمان کشور در رده سنی زیر 18 سال 1397
    مقام دوم مسابقات آسیایی رده سنی زیر 16 سال 2017
    مقام سوم سریع قهرمانی آسیا رده سنی زیر 16 سال 2017
    قهرمان کشور دررده سنی زیر16سال دختران 1395
    نایب قهرمان رده سنی زیر 15 سال دختران مدارس اسیا و کسب عنوان wcm - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 14 سال - 1393

  • فاطمه مشهدی
    فاطمه مشهدی
    مقام اول کشور در رده سنی زیر 12 سال - 1398
    کسب مقام سوم زیر 12 سال کشور درسال 1397
    مقام سوم رده سنی زیر 10 سال 1396
    کسب عنوان دومی مسابقات سریع مدارس اسیا در رده سنی زیر 9 سال دختران - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال دختران - 1394
    قهرمان کشور در جشنواره کشوری رده سنی زیر 6 سال - تهران - 1392

  • کیارش نجفی
    کیارش نجفی
    1390- مقام سوم تیمی دانش اموزان اسیا2011
    قهرمان استات اصفهان در رده سنی زیر 16 سال - 1394

  • خشایار رجبی
    خشایار رجبی
    مقام سوم تیمی دانش اموزان اسیا - 2011
  • امید کریمی
    امید کریمی
    دارنده مدال برنز قهرمانی کشور کم بینایان و نابینایان - 1395 رامسر
  • عسل کاظم زاده
    عسل کاظم زاده
    کسب عنوان بهترین بازیکن ریتینگ دار زیر 1900 بانوان اماتوری اسیا- اصفهان 2016
    قهرمان استان در رده سنی زیر 12 سال - 1393
    راهیابی به فینال قهرمانی کشور بانوان (انتخابی تیم ملی بزرگسالان)1393
    قهرمان استان در رده سني زير 10 سال دختران -1391
    قهرمان استان در رده سنی زیر 20 سال دختران - سال 1390
    مقام هفتم رده سنی زیر 10 سال کشور - سال 91-1390
    مقام چهارم مسابقات قهرمانی کشور رده سنی زیر 8 سال 90-1389

  • ایدا عباسی
    ایدا عباسی
    نفر چهارم کشور در رده سنی زیر 10 سال 91-1390 و قهرمان استان در رده سنی زیر 10 سال دختران
    نفر چهارم کشور در رده سنی زیر 10 سال 91-1390
    قهرمان استان در رده سنی زیر 10 سال دختران

  • مسعود ایرانپور
    مسعود ایرانپور
    بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 1800 مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • علی کدخدائی
    علی کدخدائی
    بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 2000 مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • محمد جواد نادری
    محمد جواد نادری
    بهترین بازیکن بدون ریتینگ مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • نگین ماجد
    نگین ماجد
    کسب عنوان بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 1700 مسابقات اماتوری بانوان اسیا-اصفهان 2016
  • آرش جعفری قورتانی
    آرش جعفری قورتانی
    قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال - 1398
    قهرمان زیر 6 سال پسران در سال 1395

  • آرین اعتمادی
    آرین اعتمادی
    مدال برنز زیر 14 سال کشور - 1398
    قهرمان زیر 10 سال پسران استان در سال 1395

  • مائده یوسفیان
    مائده یوسفیان
    مدال برنز زیر 10 سال کشور - 1398
  • شایان ایمن
    شایان ایمن
    قهرمان استان زیر 10 سال 1396
    نایب قهرمان استان زیر 12 سال 1397
    قهرمان استان زیر 12 سال 1398
    نایب قهرمان کشور زیر 14 سال 1399
    نایب قهرمان اسیا زیر14 سال 2021